CARILAH CINTA ILAHI NESCAYA KAMU AKAN MENDAPAT CINTA MANUSIA


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيم


Ya Allah!Limpahkanlah rahmat yang penuh dan kesejahteraan yang sempurna ke atas penghulu kami Nabi Muhammad SAW yang terungkai dengannya oleh simpulan dan terhapus dengannya oleh segala kesusahan dan diselesai dengannya dengan segala hajat dan dicapai dengannya segala kegemaran dan mudah-mudahan cantik kesudahan serta diharapkan turun hujan dengan berkat wajahnya yang mulia.Dan juga di atas keluarganya dan sahabat-sahabatnya pada setiap detik dan nafas dengan bilangan setiap yang maklum bagiMu.



August 22, 2010

Sedia??Mula!

Hari ni masuk blok baru.Blok yang betul2 blok.Erk..blok Bioethics sblm ni bukan blok yang serius ke??Heee~no comment!


Hari ni hari pertama untuk blok Communicable Disease.Selama dah sebulan masuk tahun 3 ni,terus terang saya katakan,masa itu berlalu macam angin.Nothing.Serious.Notes main belek2 jer.Study dgn main sama tinggi sama berat jer.Mungkin main tu byk lagi kot.Eisy3..apa nak jadi ni zuliyana??





Tapi sekarang saya dah sedar.Saya tak boleh terus macam ni!Kejayaan tak datang bergolek & saya harus berusaha.Moga istiqamah hendaknya.Terima kasih Allah sebab sedarkan saya.Allah kan Maha Penyayang.



Kepada semua MedDen 3,ganbatte utk Professional 2 bln 3 nanti.
&
Selamat Berpuasa semua :D



DOA itu adalah senjata orang mukmin,tiang agama dan cahaya langit & bumi
(Riwayat al-Hakim)

No comments: