CARILAH CINTA ILAHI NESCAYA KAMU AKAN MENDAPAT CINTA MANUSIA


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيم


Ya Allah!Limpahkanlah rahmat yang penuh dan kesejahteraan yang sempurna ke atas penghulu kami Nabi Muhammad SAW yang terungkai dengannya oleh simpulan dan terhapus dengannya oleh segala kesusahan dan diselesai dengannya dengan segala hajat dan dicapai dengannya segala kegemaran dan mudah-mudahan cantik kesudahan serta diharapkan turun hujan dengan berkat wajahnya yang mulia.Dan juga di atas keluarganya dan sahabat-sahabatnya pada setiap detik dan nafas dengan bilangan setiap yang maklum bagiMu.



February 17, 2011

Ishanokokoro kembali!!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Maaf ye sebab 'hilang' sekejap.Atas sebab2 tertentu,miss ishanokokoro terpaksa meng'private'kan diri buat sementara waktu.Rindu tak?The Topies mesti rindu kan?kan?Haa...jgn tipu.I tau.

Know what?Tepat jam 12.25 tadi,berakhirlah debaran Selanjar 3.Alhamdulillah..lama dah tak exam besar macam ni (sejak Selanjar 2 bulan 4 tahun lepas).Dan sekarang ni masuk fasa tawakkal.Berserah pada Yang Esa.He knows the best right?Minta doa banyak2 agar dilembutkan hati doktor2 yang memeriksa kertas jawapan kami nanti.Minta doktor2 boleh baca tulisan saya yang kadang2 senget tu sebab nervous sangat.Minta doktor2 tu bukan tengah gaduh dengan suami/isteri masa mark paper tu nanti sebab takut2 mengganggu pemberian markah tu nanti.Dan sebagainya.Hanya setakat ini yang mampu diberikan buat masa ni.InsyaAllah akan berusaha dengan lebih gigih lagi untuk Professional 2 bulan Mac nanti.Ayat nak sedapkan hati,"kira Selanjar 3 ni sebagai warming up untuk Pro nanti la".

Act,ada satu lagi exam hari Isnin ni.Long Case Exam.Tak pernah buat.Tak tahu macam mana.Nanti main redah jer la.Doakan kami dapat buat yang terbaik.Dapat doktor baik.Dapat pesakit yang dapat beri kerjasama.Tak ketar2.

Sebagai meraikan habisnya exam ini,saya tak minta banyak.Bukan duit untuk pergi shopping.Bukan minta belanja Kenny Rogers.Bukan minta diberikan blaus sebagai ganjaran sebab penat perah otak(amboii...habis exam jer pun.Bukannya dapat result lagi pun).Tapi saya hanya minta peluang untuk balik tengok wajah2 kesayangan saya di rumah.Insan2 yang tak pernah putus2 doakan saya.Yang telefon saya saban hari tanya dah makan ke belum,sihat ke tak,macam mana exam.Mama & Opah.Itu pun dah cukup.Jadi,saya mahu pulanglah.Ada yang mahu ikut?
*plus export baju2 untuk dibasuh.malas sih nak basuh tangan kat sini*

nota conteng : balik bilik,saya online ym.nampak 'dia' pon online jugak.terkejut jugak sebab dah lama tak nampak + dengar khabar 'dia'.setahun dah kot.saya tulis status 'Alhamdulillah..masuk fasa tawakkal..~mood abeh exam~'.tiba2 dia pon tukar status jugak jadi 'alhamdulillah~'.rasionalnya??hahaa...tak tau!maaf la otak pon dah jadi sengal sebab gembira sangat habis exam




1 comment:

fateenrafhan said...

haaaa..sape tu ishanokokoro....ayok..